Alla inlägg under maj 2014

Av quietoutloud - 29 maj 2014 23:40

Innan när folk hörde att jag var oskuld gav de mig tips på vad de gjorde för fel som de inte ville att jag skulle göra.Eller tvärt om saker de gjorde rätt som jag skulle ta efter.

Här kommer mina såna tips till er...
- Gör det inte under fyllan, (det ska vara speciellt)
- Din "partner" borde veta att du är oskuld, (jag tror det blir mindre smärtsamt då)
- Du ska känna dig bekväm med den du gör det med, (för att minska pinsamheten som kanske uppstår)
- Och du ska absolut inte göra det bara för att din partner vill det, du måste själv känna dig redo, (om din partner inte förstår detta är det kanske bättre att vänta)

Så det är mina tips just nu. Kanske kommer på fler sen. Men det var alla för just nu!

Av quietoutloud - 29 maj 2014 23:31

Eftersom jag inte riktigt kan sluta tänka på det så kommer det lite inläggom det nu...
Sen jag blev av med oskulden tycker jag att jag har känt mig mer som den vuxna i mina förhållanden med minna vänner. Antagligen på grund av att de jag umgås med mest är oskulder. Så jag har känt mig som en mamma för dem.
Men det är inte bara dem, det är också killen jag gjorde det med. Jag känner mig som hans mamma. "Du har redan börjat så du borde skynda dig." "Alla väntar på dig."
Varför??? Känner mig lite dum där. Men jag får väl se det positivt det känns i alla fall inte konstigt mellan oss.

Av quietoutloud - 29 maj 2014 23:20

Kan inte sluta tänka på den kvällen och hur ironiskt det egentligen är att precis innan man blir av med oskulden är filmen "The First Time" på, som handlar precis om att bli av med oskulden. :P

Av quietoutloud - 27 maj 2014 20:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av quietoutloud - 27 maj 2014 15:30

Jag känner några som är sexberoende och jag är själv rädd att jag ska bli det.

Det har nu gått en vecka sen jag blev av med oskulden (känner ingen skillnad över huvudtaget, känns fortfarande som om jag är oskuld). Men jag känner att jag vill ha mer och jag vet inte när det blir av. Så jag är ganska frustrarad. 

Av quietoutloud - 27 maj 2014 15:26

Kommer hela tiden att tänka på att jag måste plugga inför det stora växtprovet imorgon. Borde börja med det nu kanske. Fast jag vet inte om jag orkar :P

Av quietoutloud - 27 maj 2014 10:26

Kan knappt inte röra min nacke. Har sovit så fruktansvärt dåligt inatt.

Av quietoutloud - 27 maj 2014 10:24

Ramlade igår så nu har jag ett svullet knä och en svullen armbåge.

Ovido - Quiz & Flashcards