Alla inlägg under juni 2014

Av quietoutloud - 30 juni 2014 10:02


Om du vill vara min soldat så lovar jag att jag kommer vara din.

Älskar denna låten. Den är glad men är så betydelsefull.

Av quietoutloud - 30 juni 2014 09:57

Om en timme hade jag tänkt åka iväg ut till havet. Då mamma, pappa och min lillebror redan är där. Tror dock inte det är så fint väder. Känns lite trist. För jag hade ju tänkt få färg. Men om det är för kallt så kommer jag inte få någon färg för då kommer jag ha tjocka kläder på mig. Men jag får väl se. Har liksom inte något val direkt.

Av quietoutloud - 29 juni 2014 18:42

Hade tänkt börja med att göra en Topp 5 med de låtar jag lyssnat mest på under veckan och detta ska jag då försöka göra varje vecka.

Här kommer vecka 26:s låtar:

gmx

Av quietoutloud - 29 juni 2014 18:21

I mitt första Spotify inlägg la jag upp GMX nyaste låt Sommarnatt. Så jag tänker tippsa er om den och alla hans andra låtar. För han lyckas alltid göra dem riktigt bra. Hoppas på att han ska släppa ett album snart. Då han har släppt riktigt bra singlar i ca två år nu. Ni borde verkligen lyssna på honom. Hans målgrupp är dock tonåringar. Men om du gillar hans typ av musik tror jag inte det spelar någon roll då man verkligen kan relatera till låtarna.



Hans näst nyaste singel!

Hans äldsta singel

OBS!!! Detta är dock på Spotify vet inte om han har någon singel som är med där.

Av quietoutloud - 29 juni 2014 18:18

Äntligen fått rätt på Spotify så nu kommer det rulla in musik med jämna mellanrum. Det kommer nog komma rätt många nu i början. Så håll i er!!!

Av quietoutloud - 29 juni 2014 18:16


Så nu innan jag skriver hela inlägget ska jag bara se om jag äntligen fått rätt på Spotify! 

Av quietoutloud - 29 juni 2014 18:07

När jag åkte till bästisen igår så tänkte jag på honom. Vilket inte var så smart för jag var nära på att börja gråta minst två gånger. Det känns som om det är det ända jag änker på. Honom. Jag kan inte släppa det. Jag tänker på alla saler vi skulle kunna göra tillsammans. Hur det hade varit om han var med mig och när kylan kommer krypandes så vill jag bara ha honom nära. 

Av quietoutloud - 29 juni 2014 18:01

Ännu en gång har jag dålig uppdatering...


Men det har inte hänt så mycket. Har varit i Ullared en runda i onsdags. Hittade lite kläder och annat där. Sov i en stuga sen under natten så kom hem på torsdagen. Sen i fredags blev det Danmark och Bakken. Också väldigt kul. Bättre än väntat faktiskt. Sen igår var jag hos bästisen och vi var på bilträff på kvällen. Det var väl som sist. Men deock tror jag att det är mer som vanligt mellan oss igen. Känns bra. Men det är nog inte hundra ändå. 


Så ja det är väl min halva vecka det.

Ovido - Quiz & Flashcards