Alla inlägg under april 2014

Av quietoutloud - 30 april 2014 08:09

Opererade tån igår då! Blev så jävla arg för hon som gjorde det sa att bedövningen kunde värka upp till 5 timmar men den slutade värka efter typ 1. Där blev jag ganska arg för det gjorde så sjukt ont i tån! Så tog typ 5 värktabletter i går eftermiddag och kväll, och idag har jag redan tagit 3. För jag vaknade klockan 4 och hade ont i tån, så då tog jag direkt 2 st. Sen tog jag en nu vid frukosten för jag vet inte hur länge de varar! Och pallar inte ha ont när vi ska göra muntliga nationella i eftermiddag. Hoppas det går bra!

Av quietoutloud - 29 april 2014 12:27

Råkade bara klicka på den!
Gjord i julas, blev faktiskt nöjd med den!

Av quietoutloud - 29 april 2014 12:20

Sitter på tåget och känner för att uppdatera. Mycket! Så det kommer nog komma lite random inlägg nu!

Här är en bild på en tjej ifrån mina Top Model böcker som jag ritade i helgen! Jag vet att de böckerna är för barn men de är riktigt roliga och man kan göra dr mer avancerade så blir det inte så mycket barnbok av det! Jag tycker i alla fall det är kul!

Av quietoutloud - 29 april 2014 12:16

Har lyssnat mycket på The Vamps senaste dagarna och de är faktiskt riktigt bra. Så detta är ett annat musiktips! De har nyligen släppt deras första album "Meet the Vamps". Där är några bra låtar så ni borde lyssna på dem och säga vad ni tycker!

Av quietoutloud - 29 april 2014 12:14

Varit på skolan i en dag typ och ska hem nu igen för eftermiddagen! För jag ska till vårdcentralen för opperera min stora stortå! Känns skönt att äntligen få den fixad. Nu får man bara hoppas på att den blir bra efter det här. Om de ens kan opperera den idag. Vi får hoppas på det bästa och önska mig lycka till!

Av quietoutloud - 29 april 2014 11:55

Jag är jätteglad! GMX har släppt sin nya singel "En gång till". Ni borde alla lyssna på den för han har gjort det igen! Han gör bara bra musik! Blir aldrig besviken när han släpper något nytt! Så om ni inte redan älskar honom, så borde ni lyssna på honom! Ni kommer inte bli besvikna!

Av quietoutloud - 28 april 2014 22:21

- kramats

- kindpussar

- flörtat

- solat

- varit social

- sprungigt

- skrivit nationelal tal klart

- gått mer än 4km


Så har väl min dag sett ut i utdrag. Lalala

Vet inte varför jag skrev det där sista. Kände bara för det.

Ovido - Quiz & Flashcards