Alla inlägg under oktober 2014

Av quietoutloud - 15 oktober 2014 18:01

Fort. Så nu har vi varit ihop i lite mer än en månad och det fortsätter bara att rulla på. Vi går framåt. Jag känner hur mycket mer sårbar jag blir för varje dag som går. För jag tänker på en framtid med honom. Jag räknar med honom i mina planer. Om något skulle gå fel så så kommer det göra ännu mer ont att han inte är med i mina planer. Men vad som känns bra är att jag är med i hans planer också.

Av quietoutloud - 12 oktober 2014 20:40

Sen det andra är Zara Larassons debutalbum 1 (one) som jag vill kalla First istället. Innehåller hennes mest kända singlar och mycket nytt material som faktiskt är riktigt bra som man lätt kan relatera till. Vilket jag giller. Ge det en chans.

Av quietoutloud - 12 oktober 2014 20:36


Tänkte slänga in två nya bra album här emellan småbitarna av min historia innan jag avslutar mitt skrivande för ikväll. 

Det första är Tove Lo´s debutalbum med den kända singeln Stay High. Så om ni inte har hört det borde ni nog göra det nu för där finns faktiskt några riktigt bra låtar. 

Av quietoutloud - 12 oktober 2014 20:31

Nu spenderar vi bara tid med varandra och jag älskar att göra det. Det är den bästa tiden på dagen. Då jag får vara med honom. Det ända som stör mig med detta är att alla andra ska lägga sina näsor i blöt. Att de vill veta allt och att de tror att de vet allt. Men det förstör inte oss. Vi skämtar med dem eller iggar dem. De tror så galna saker.

Av quietoutloud - 12 oktober 2014 20:04

Sättet vi kom ut som ett par på kanske var lite konstigt. Men det var väl det bästa att göra det tidigt också. På så sätt slippa onödigt viskande och skitsnack. Och frågorna såklart.

Det var fredag och skolans insparksfest. Jag gick dit med honom. I början av kvällen sa en kille "Så jag tänker göra det riktigt obekvämt nu men är ni ihop?" Ingen av oss riktigt svarade för vi hade liksom inte direkt pratat om det. Sen i slutet av kvällen pratade han öppet om vårt förhållande och sa att vi var ihop och att vi hade varit det i en vecka. Utan att tveka. Kankse var det alkoholen. Men att han sa det så fick jag en riktig tankeställare. Att nu är allt på riktigt. Är jag redo för det? Är jag tillräckligt läkt för det här? Tänk så blir någon sårad? För jag visste att det inte bara var mitt hjärta som stod på spel denna gången. Hans är faktiskt också med i spelat. Jag var väl fortfarande rädd för att bli sårad. 

Jag tänkte över helgen och blev väl antagligen helt trött på grund av hur mycket jag tänkte. Det var väl då på något sätt jag bestämmde mig för att verkligen sattsa. Ta denna risken. Då jag antingen kommer att falla eller flyga. Jag ville så gärna se vart det kunde leda. För jag mådde så bra av att vara med honom. Och hur glad jag blev sen när jag såg han efter den helgen. Den kärleken. Det är fortfarande så när jag ser honom efter helgen. Eller när jag hör hans röst genom mobilen. Jag ler så stort och blir så otroligt glad. Jag vill inte att det ska ta slut.

Av quietoutloud - 12 oktober 2014 19:50

Efter den första kvällen fortsatte det bara att gå uppåt. Och jag hoppas på att det fortsätter göra det. Det gjorde jag ända sedan början och det var väl det som fick mig att känna mig sårbar. Just över att jag hoppades att det skulle fortsätta. Att jag kanske fick för höga förhoppningar om oss. Men jag började verkligen gilla honom och ville ha honom nära. Jag tror faktiskt att jag satte upp en liten mur runt mig och den är nog ännu inte riktigt riven. Men även fast jag satte upp den här muren så tror jag att där fanns små hål. För hel var den nog inte. För dum var jag som släppte in honom helt så tidigt ändå. Att jag ökade chansen att bli sårad så tidigt som jag gjorde. Vi hade sex så pass tidigt och jag vet att det hade kunnat förstöra mig totalt. Ändå gjorde vi det. Min stora rädsla var väl att bli utnyttjad som jag har blivit tidigare. Men han sa att han skulle stanna. Att han inte skulle någonstans. Och än så länge har han hållt det han sagt och jag gillar honom mer för varje dag som går.


Av quietoutloud - 12 oktober 2014 19:43

Så nu vet ni hur allt började. Nu tänker jag fortsätta med vår historia i småbitar för jag vill dela min glädje. Jag vill kunna se tillbaka, visa, att jag verkligen älskar den här killen för det han gör med mig och vad han får mig att känna.

Av quietoutloud - 12 oktober 2014 19:34

Den där kvällen då allt förändrades. Jag vet att jag kanske betedde mig dumt eller var hård. Jag vet inte. Men allt jag egentligen ville var att du skulle göra precis som du gjorde. Att du skulle stanna hos mig hela natten. Och det gjorde du. Kanske det inte blev precis som jag ville. Men vad det ledde till blev så mycket mer än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Allt jag ville var att ha dig nära. Der vill jag fortfarande. Så förlåt om jag fick dig att tro att jag ville något annat. För det ville jag aldrig.

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej som bor i södra Sverige. Här kommer jag skriva om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards