Alla inlägg den 16 februari 2014

Av quietoutloud - 16 februari 2014 00:34

Min vecka har väl haft dess upp- och nedgångar. Veckan började riktigt dåligt kan man väl säga. Jag mådde skit under måndagen och tisdagen. Det var så illa att jag nästan vände min bästa vän emot mig och allt berodde antagligen på grund av en person. Vi brukade vara vänner men i början av året blev det för mycket och nu hatar jag henne. Om man får känslan av att någon vill förstöra ens liv så är det rätt självklart att man hatar den personen. Eller? Aja, resten av veckan har i alla fall inte varit så hemsk.Inte hemskare än vanligt i alla fall. Men nu är det ändå lov i en vecka. Så jag hoppas på ett få vila upp mig så att jag orkar ta lite mer skit än vad jag redan gjort.Jag hoppas att ni har haft en bättre vecka än vad jag har haft i alla fall!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej som bor i södra Sverige. Här kommer jag skriva om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards