Alla inlägg den 28 februari 2014

Av quietoutloud - 28 februari 2014 18:52

Denna veckan har faktiskt varit onormalt bra. Vilket inte har hänt på länge. Jag har mått bra och allt går bara framåt känns det som. Det kanske inte har hänt så mycket egentligen men det har känts okej ändå.

Klassen var förstås en katastrof i början av veckan. Men det blev i alla fall inte värre.

Kvällarna har känts lugna och inte så värst obekväma som de brukar. De kankse börjar ge med sig nu. Men vem vet? De kanske sitter och snackar skt inne på sina rum om mig. Men varför ska jag bry mig, egentligen? Om jag är så rolig att snacka om så ska jag väl låta dem snacka om mig.

Jag är i alla fall glad nu och de ska absolut inte få förstöra det här. För det är min tur att leva nu och jag har bara börjat.


  

Jaja, jag vet att jag kanske bara säger så men man måste ju vara positiv. Annars mår man ju inte bra över huvud taget. Så tänkt positivt allihopa.

Av quietoutloud - 28 februari 2014 18:41

Den här veckan har en viss låt fastnat i våra huvud.


Klä av dig naken-DJ Hunk Remix   av    Det Vet Du, DJ Hunk


Hade tänkt lägga upp en Spotify-länk men har inte riktigt fått rätt på det ännu. Så ni får helt enkelt nöja er med namnet på låten och så får jag försöka fixa det där.

Av quietoutloud - 28 februari 2014 07:44

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej som bor i södra Sverige. Här kommer jag skriva om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards