Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

tillbaka

Av quietoutloud - 24 februari 2014 22:09

Japp, då är jag tillbaka igen. Både positivt och negativt. Men det här är livet inte någon film. 


Jag har saknat min klass, vi är bara en liten på 8 tjejer, så det är roligt att träffa dem igen. Jag är jätteglad för det. Men i en klass med bara tjtjer tillkommer det också en massa problem och jag kan inte ljuga om att jag är rätt mycket i centrum vid den punkten just nu. Eller faktiskt under hela denna terminen.. Men jag har försökt dra  ner en hel del på dramat. Men sen finns det ju dem som inte kan bete sig lika moget. Men den här tjejen har sina egna regler som hon följer. Japp, det låter som någon kaxig fjortis. Vilket hon kanske håller på att bli också. Men den här tjejen är en liten blyg figur med så låg självkänsla man kan få och hon är en mästare på att snacka skit om folk. Seriöst hon borde få ett pris. 

Vi var rätt nära kompisar under förra terminen. Men jag klarade väl inte av henne mer och eftersom hon är så bra på att snacka skit blåste den här lilla grejen upp och blev jättestor. När allting bara handlade om ett litet snedsteg och nu snackar hon skit om mig. Och jag tror inte ens hälften av det är sant. Hon har öppnat sin stora fula trut så mycket att det skrivs på Facebook om mig. Jag är på väg att bli populär. Men det sorgliga är att hon säger inte sanningen. Hon går runt och säger till folk att jag inte gillar dem. Ja, det är väl klart jag inte gör när de bara tar hennes parti och lyssnar på det som kommer ut ur hennes stora trut. Hur orkar de? Det ända hon gör är att snacka skit om folk och när dem inser det så kommer hon bli sparkad långt här ifrån. För ingen gillar någon som snackar skit och det är därför jag inte snackar skit om henne. Hur gärna jag än vill det. 


Men det värsta är att jag kommer inte undan henne. Vi träffas under skoltid och jag tvingas sitta bredvid henne i matsalen. Även fast hon är så omogen att hon inte ens kan svara när jag frågar en enkel sak som har med arbetet att göra. Och jag har inte varit något annat än snäll mot henne. Ändå behandlar hon mig så sjukt dåligt. 

Så jag tvingas träffa henne på skolan. Men det är inte så enkelt när vi båda bor på skolan. Just nu tycker jag hon kan sticka här ifrån och skaffa sig ett liv där hon inte behöver snacka en massa skit för att bli omtyckt.


Jag behövde uppenbarligen skriva av mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quietoutloud - 23 april 2015 16:12

Jag är inte stolt över mitt förflutna. Inte alls. Och jag vill inte att folk ska ta upp det. För jag mår dåligt av det. Det är ju liksom inte alls så att jag redan tänker på det alldeles för mycket eller så. Nej absolut inte. Jo det gör jag. Ingen an...

Av quietoutloud - 23 april 2015 16:02

Vart jag står nu? Jag är utmattad. Allt jag gör är att försöka fly från den här platsen. Jag trivs inte. Jag vill inte vara här. Jag vill vara så långt här ifrån som möjligt. Och just nu är det just det som får mig att må dåligt. Magkatarr (antagli...

Av quietoutloud - 23 april 2015 15:54

Jag vet inte hur jag mådde för ett år sedan. Hur det var då. Jag har ingen aning idag. Men jag tror faktiskt inte att jag mådde så bra då. Jag kan inte säga att jag gör det idag heller. Jag vet inte ens om jag mår bättre eller sämre. Men jag har lärt...

Av quietoutloud - 16 mars 2015 16:29

Jag kan inte fatta!!! Fatta att det snart gått ett år Fatta att sanningen är att du fortfarande har mitt hjärta Fatta att jag vill ha dig Fatta att jag faktiskt trodde att jag var över dig, fast jag egentligen är så långt ifrån att vara det Fa...

Av quietoutloud - 23 februari 2015 18:37

Hittade denna texten nu när jag skulle skapa ett nytt dokument. Vet bara att jag skrev den typ i augusti förra året. Men varför vet jag inte. Var det vad jag kände då eller bara till en historia jag påbörjat?   Mina läppar möter hans och basen sl...

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej som bor i södra Sverige. Här kommer jag skriva om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards