Alla inlägg den 1 mars 2014

Av quietoutloud - 1 mars 2014 20:03

Det känns som om jag kommit igång rätt bra med bloggen efter denna veckan. Vi får väl hoppas att det håller i sig och att det kanske blir förbättringar. 

Ni får gärna kommentera eller fråga något.

Av quietoutloud - 1 mars 2014 19:32

I detta inlägget tänkte jag tipsa er om en hemsida/app som jag själv har använt i ca ett år nu. Det kanske låter konstigt, men den här appen har hjälpt mig mycket genom svårare perioder. Den får mig att inse saker jag kanske inte riktigt kan fatta och se själv. 

Hemsidan/appen är rätt tjejig och jag själv skulle säga att den är tänkt för tonårstjejer. 

Jag tycker verkigen att ni i alla fall borde ge den en chans. För det är den helt klart värd och om ni bestämmer er för att ge den en chans så kan ni besöka min sida. Ni får gärna börja följa mig. Men då får ni vara beredda på att ni kommer lära känna mig på djupet.


Hemsidan:  http://weheartit.com/

Min sida:    http://weheartit.com/QuietOutLoud

Ovido - Quiz & Flashcards