Alla inlägg den 7 mars 2014

17

Av quietoutloud - 7 mars 2014 20:14

När tjejerna i klassen sjunger för mig under lektionen frågar läraren om jag blir 17 och jag bara "Jag tror det" precis som om jag inte orkar hålla koll längre. Nej, men jag brukar faktiskt glömma hur gammal jag är.


Jag har faktiskt haft en toppen 17-årsdag. Jag känner att jag blivit uppvaktad av dem som betyder något för mig. Så allting känns toppen just nu. Men jag vill ge ett stort tack till min bästis som verkligen har gjort denna dagen speciell och gjort det svårt att göra något stort och speciellt. För även fast vi träffades i skolan så körde hon och hennes storasyster och lillebror hem till mig bara för att lämna av mina presenter. Det är ca 10 mil och bara för att sig grattis och för att typ snacka i 5 minuter. Det gjorde verkligen min dag. Detta hade de tydligen bestämt med min mamma igår kväll. Så gulliga dem är! 


Fick toppenbra presenter också:

- sängkläder

- spotify presentkort

- dekoration

- kläder


Så tack till alla som gjort denna dag speciell!


Presenterna ifrån min bästis 

Av quietoutloud - 7 mars 2014 13:58

Om jag ville till S!ESTA innan vill jag verkligen det nu! För nu ska både Icona Pop och Panda Da Panda dit. Så spännande. Jag kan verkligen inte missa detta. Men en biljett för tillträde till festivalsområdet under de två dagarna den varar, kostar närmare 800:- och jag måste spara eftersom vi inte får något Studiebidrag under sommaren. Vill verkligen dit men vet inte om jag kan. Skulle bli så sjukt glad om jag fick biljetter.

Av quietoutloud - 7 mars 2014 00:04

Det kan hända att jag skriver lite konstigt ibland. Men antagligen beror det på att jag är en skåning och + att jag bor på internat just nu med skåningar som är lite mer bondiga och de har nästan alltid bredare skånska. Så om jag uttrycker mig konstigt så kanske det är anledningen.

Ovido - Quiz & Flashcards