Alla inlägg den 9 mars 2014

Av quietoutloud - 9 mars 2014 20:59

I helgen har tidningen gått ut med att Panda da Panda är redo för årets S!ESTA i Hässleholm! Jag är riktigt glad för det. Lite mindre glad för att jag antagligen inte kommer kunna gå som jag skrivit i tidigare inlägg. 


Men aja, checka gärna in Panda da Panda på Spotify eller Youtube. Det är han värd.


  

Av quietoutloud - 9 mars 2014 20:44

Japp, så sant. 


Denna veckan kan nog bli rätt jobbig för min del. Mitt "ex" kommer nog fortfarande vilja snacka med mig och jag måste ta tag i det någon gång ju. Det hjälper inte att skjuta upp det. Det är i alla fall en sak som jag lärt mig av honom. Det hela handlar nog om att jag är rädd för att jag inte kommer kunna stå på mig själv. Utan att jag kommer låta honom få övertaget igen. Inte bra. Så det får inte hända.


Sen har vi också föräldrarmöte på tisdag. Det kan nog bli rätt jobbigt. Det kommer i alla fall komma upp jobbiga saker. Det är en sak som är säker.


Vi får bara hoppas att det går bra! 


 

Av quietoutloud - 9 mars 2014 20:15

Har precis börjat få in mina första kommentarer och jag uppskattar dem verkligen. Det är roligt att folk läser och till och med orkar skriva en kommentar. 


Tack så mycket!!!

Av quietoutloud - 9 mars 2014 19:53

Om den rätta stod rakt framför dig, skulle du ens veta det? 


Are you the one är en av mina favoritserier på MTV just nu. En serie där 10 par redan är ihopparade med deras perfekta match. Det hela går ut på att de ska hitta den rätta.  Endast då vinner de 1 miljon dollar. Men då måste de alla ha hittat den rätta annars har alla förlorat. 


10 killar

10 tjejer

10 chanser


Deras 6:e chans har de precis sumpat. Änuu har de endast 2 fastställda matcher. 

Tycker du det låter intressant så går "Are you the one" på MTV på söndagar 18:10.


En bild på alla deltagare

 

John Jacobs  är nog min favoritdeltagare. Han är så olika alla de andra som är med. Alla killarna är så vältränade och lugna. Sen finns det ju J.J Han är helt annorlunda om man jämför med de andra killarna. Han är rolig och lite galen. Det är kanske därför han är min favorit. Det är väl antagligen en så kille jag skulle vilja ha.

Ovido - Quiz & Flashcards