Alla inlägg den 3 mars 2014

Av quietoutloud - 3 mars 2014 23:38

Ännu en måndag avklarad. Kanske är det en av de bästa på länge också. Jag har varit på sånt toppen humör hela dagen. Jag har typ sjungigt hela dagen. Väldigt högt också. Jag har hoppat runder typ. Kanske beror på att tjejen i min klass som jag hatar är sjuk. Igen!!! HAHA! Och att vakna av att få reda på det gjorde tydligen min dag. 

Det ända som har varit lite tråkigt är ju såklart att min så kallade "crush" blav avstängd från internatet som jag skrev i tidigare inlägget. Och, japp, jag saknar honom fortfarande. 


Men nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska sova

Av quietoutloud - 3 mars 2014 23:26

Jag vet att det är sent och att jag ska upp tidigt imorgon. Men jag är bara så glad just nu. För jag har bestämt mig för att jag ska försöka börja springa och jag gjorde min första runda nu för en timme sen. Det gick faktiskt bättre än väntat. Jag har för jävlig kondition. Men jag lyckades med den lilla rundan jag bestämt mig för att springa på kvällen. Jag vet att sträckan är jättekort och att det kanske inte är så svårt. Men alla börjar ju någonstans och jag känner att jag bara tog på kläderna och kom utanför dörren och gav inte upp är ett stort framsteg för mig personligen. Så ja jag är stolt över mig själv.

Egentligen skulle jag inte berätta om att jag börjat springa förens jag känner att jag kommit igång med det ordentligt. Eftersom alla kommer märka om jag failar och för en gångs skull vill jag lyckas med att ta tag i det här. Jag hoppas verkligen att jag lyckas och att det här kanske sätter mer press på mig. Att jag måste fortsätta liksom.


 

Av quietoutloud - 3 mars 2014 19:05

Jag känner något. Okej det kanske inte är någon nyhet att jag alltid känner för mycket. Men det här känns verkligen. Vilket det inte borde göra. 


Så det är så här: min "crush" har blivit avstäng från internatet och även fast jag aldrig umgås med honom så känns det på något konstigt sätt jobbigt att veta om att han inte är här. Jag vet inte varför jag känner så här. För det är inte bra för mig. Jag krashar alltid för hårt när jag gör det. 

Men jag måste erkänna jag saknar honom nog lite för mycket just nu. Jag vill nog att han bara ska vara här. Så jag har väl kommit till det här läget då jag inte bara gillar honom lite extra, utan att jag faktiskt är kär i honom.

Ovido - Quiz & Flashcards