Alla inlägg den 10 mars 2014

Av quietoutloud - 10 mars 2014 19:08

Har precis varit ute och gått en runda och det är första gången på länge som jag har haft sällskap. Vilket var trevligt. Ett helt gäng ifrån skolan gick in till ICA. Detta kanske har varit en uttav få tillfällen då jag känt gemenskap här. Att det är värt all skit jag har fått utstå här under mitt första år. Just nu vill jag bara att allt ska lösa sig. 

Av quietoutloud - 10 mars 2014 10:59

Skulle vilja lägga upp ett inlägg med mina favoritlåtar just nu. Men har ännu inte fått rätt på det där med Spotify. Jag vet att det står klart och tydligt hur jag ska göra. Men när jag ska prova ser inte min dator ut som hjälpen visar. Har provat på en annan dator men den är rätt gammal och jag tror det är därför det inte funkar på den. Jag har en Samsung Chromebook och den är uppbyggd på ett helt annat sätt än andra datorer. Det är nog därför jag inte får rätt på det på den här datorn. Skulle prova på min andra dator i helgen men tydligen så kan inte den datorn ha internet. Yayh!


Någon som vet hur jag kan göra? Eller bara kanske har något tips? Så skulle det uppskattas!

Av quietoutloud - 10 mars 2014 10:50

Har precis kommit till skolan. Men det brukar alltid vara fullt med folk här vid denna tiden. Men inte idag. Här är helt tomt. Den stora frågan är varför?


Om här är tomt undrar jag alltid vart alla är. Vilket händer ganska ofta. Men det kommer väl snart fram en logisk anledning till varför det är tomt här.


Jag vet, vilket roligt och viktigt inlägg. NOT!

Ovido - Quiz & Flashcards