Alla inlägg den 14 mars 2014

Av quietoutloud - 14 mars 2014 14:28

Ska snart åka hem efter en hel vecka på skolan. Har varit en awesome vecka för min del. Hoppas det håller i sig. 


I måndags var det promenad och filmmys. I tisdags var det föräldrarmöte som faktiskt gick bra. I onsdags var jag med bästisen. I torsdags var det promenad i skogen och sen som avslutning en skräckis. Även fast det låter som lite lagom har det hänt så mycket denna veckan. Jag har haft fult upp. Vilket faktiskt känns bra. För då har jag inte tid för att deppa och jag pallar inte med det stadiet igen. 


Men nu är det helg och det ska bli en bra en.

Av quietoutloud - 14 mars 2014 07:51

Nu är det äntligen fredag igen och jag kan nog säga att jag är lite kär. Vilket är skönt för jag rör mig mot den rätta vägen igen. 


Ikväll ska jag se Greese musikalen tillsammans med min bästis och mina föräldrar. Sen ska bästisen stanna hos oss hea helgen. Vi ska fira mig på lördag. Lite efter, men bättre än inget. Jag hoppas att helgen blir rolig. Men jag tror uppdateringen kanske blir lite sämre. Får försöka skriva av mig på måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards