Alla inlägg den 25 mars 2014

Av quietoutloud - 25 mars 2014 17:25

Jag tror jag har nått fel i skallen. Killar ifrån staden är snygga. Men vad gör det när det finns killar ifrån landet. Japp, jag faller lättare för de killarna. Jag kan gå runt och snacka om hur snygga vissa killar är. Men det är ändå de killarna som har mitt hjärta på riktigt. Jag har insett det nu.


Har du någon speciell typ av killar som du faller lättare för?

Vet du hur du vill att din drömkille ska se ut och vara?

Jag är nyfiken! Skriv gärna en kkommentar!


Själv har jag ingen aning om hur min drömkille ska vara och ännu mindre hur han ska se ut! Jag vet alldrig vad jag ska svara när någon ställer mig den frågan. Men just nu skulle jag nog kunna säga. Min drömkille är "Han". 

Av quietoutloud - 25 mars 2014 17:23

Okej, ser jag i syne eller snöar det verkligen ute? Nej, det snöar nog.


Jag är sjukt trött och här är svinkallt men vem går och lägger sig halv sex igen. Så istället ska jag spela Sims nu.

Ovido - Quiz & Flashcards