Alla inlägg den 13 mars 2014

Av quietoutloud - 13 mars 2014 21:51

Jag tror seriöst att jag alltid kommer att älska dig. Jag får det känslan. För vad jag än gör så kommer du tillbaka och fångar min blick. Jag vet inte hur du lyckas. För jag hade kommit över dig. Jag kunde till och med enkelt säga att jag var kär i någon annan. Men sen kom du och sa några bra saker. Sen var jag tillbaka och vände igen. Nu känns det som om det inte kommer bli något. Vilket känns bra för min så kallade "crush" flyttar tillbaka till internatet nästa vecka och då kan jag inte visa någrra känslor för mitt "ex". För då kommer han tro jag fortfarande har känslor för honom. Och så får det inte vara.

Av quietoutloud - 13 mars 2014 21:20

Sorry för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Har varit lite upptagen. Spenderade gårdagen med bästisen och sen idag har jag varit ute hela eftermiddagen. Synd att jag inte fick med kameran. Men det var kanske ändå för mörkt för att få några bra bilder. 


Så nu har jag duschat efter promenaden i skogen och fått i mig lite kvällsfika. Nu väntar jag bara på att vi ska få igång filmen vi ska se. Någon skräckis tydligen. Kan inte namnet. 


Hoppas ni har haft det bra medans jag har varit borta!

Ovido - Quiz & Flashcards