Alla inlägg den 2 mars 2014

Av quietoutloud - 2 mars 2014 23:47

Det är söndag igen. Vilket betyder en rätt så sömnlös natt. Speciellt eftersom det känns som om nånting är fel eller att något dåligt kanske kommer att hända. Jag vet inte riktigt. Men jag får den känslan i alla fall. 

Aja, jag får väl försöka sova lite nu då så att jag orkar med ännu en måndag.

Av quietoutloud - 2 mars 2014 23:09

Japp, jag erkänner jag längtar redan till sommaren. Men vem gör inte? Fast först ska ju våren komma.


Jag har så många planer inför den här sommaren och jag kan inte vänta tills jag kan börja checka av de olika sakerna som jag lägger till på min lista.  Jag hoppas att den blir lång och att jag gör allt på den. Vi får hoppas. 

Tänker lägga upp listan sen när sommaren närmar sig. Den är ju inte klar ännu.


 

Ovido - Quiz & Flashcards