Alla inlägg den 6 mars 2014

Av quietoutloud - 6 mars 2014 23:41

Jag har haft en underbar dag idag. Så här roligt har jag nog inte heft på länge ska jag säga er. Jag har spenderat hela dagen med min bästis. Skitroligt. Men jag är dock helt utmattad nu. Ändå kan eller vill jag inte sova. Kanske för att just nu är jag lite orolig. För jag vet att mitt "ex" vill prata med mig och jag försöker hela tiden undvika det. Vilket kan vara rätt svårt. Speciellt när man bor i samma byggnad och med kanske endast 5-10 meter mellan  rummen. Det är rätt omöjligt att inte stöta på varandra flera gånger om dagen. 

 

Jag trodde att efter jag kommit tillbaka ifrån våra utflyckt idag så skulle jag stöta på tjejen jag hatar i min klass. Men jag är jätteglad över att jag sluppit se hennes fejs den här veckan. Hoppas hon inte förstör min dag imorgon. För då är hon så körd. Vilket hon redan är eftersom hon håller på med mitt "ex" hela jävla tiden. Först blev jag bara så irriterad även fast jag kommit över honom. Men det är liksom en tjejregel. Men efter ett tag tyckte jag bara det var roligt att se hur de höll på och jag bara satt och log som om inget var fel. Vilket det inte var. Jag försöker fortfarande komma på vad de håller på med. Fast varför ska jag bry mig. Om hon inte försöker få i hop oss igen (vilket inte är helt omöjligt) så är hon verkligen ute på djupt vatten ska jag säga.

Ovido - Quiz & Flashcards