Alla inlägg under mars 2014

Av quietoutloud - 20 mars 2014 23:18

Denna sista veckan innan praktiken har varit så chill. Har mest bara slappat och haft roligt med klassen. Vilket är bra eftersom vi inte kommer ses på 4 veckor och jag kommer faktiskt sakna dem.


Idag fick vi sluta en timme tidigare så jag åkte med bästisen till Center Syd och köpte ett par ordentliga skor inför praktiken. Trodde ett tag där att jag var på väg att få migrän. Jag hade tydligen fel. Vilket var bra! För vem vill ha migrän? Japp, ingen


Nu är jag riktigt trött så vill bara sova även fast jag vill göra allt annat också.

Av quietoutloud - 20 mars 2014 23:13

Sista dagen imorgon innan praktiken! Jippi! Ska ble så roligt. Men är ganska nervös. Men det känns ändå bra inför måndag. Min handledare är lätt att prata med så det kommer väll att gå bra. Vi får hålla tummarna.

Av quietoutloud - 19 mars 2014 20:50

Om någon jag känner hittar denna bloggen och inser att det är jag så är jag så körd. Då kommer nog den personen fatta allting. Fatta vilka alla de olika personerna är och att jag egentligen mår rätt dåligt. Det är liksom här jag skriver av mig om allt skit jag går igenom. Jag kommer få panik om någon kommer fram och frågar "Har du en blogg?".

Av quietoutloud - 19 mars 2014 20:40

I didn't wanna fall in love, not at all. But at some point you smiled, and, holy shit, I blew it

Av quietoutloud - 19 mars 2014 20:33

Det behövdes bara två veckor av att se dig lite mindre och sen var jag fast.


Jag säger bara det, jag älskar honom så mycket som man kan göra när man inte har något förhållande med personen eller som man ens knappt pratar. Jag älskar honom. 

Av quietoutloud - 19 mars 2014 19:25

Har precis varit ute och gått i nästan en timme. Jag har varit inom det lilla bibloteket som finns här och ICA för att köpa frukost tills imorgon. 

Men nu ligger jag här i sängen och myser efter att ha tagit en lång varm dusch. Känns super.

Av quietoutloud - 19 mars 2014 17:11

Igår lade jag in ett längre inlägg om vad jag gick igenm förra året. Tänkte dra lite snabbt nu vad som har hänt detta.


Jag inledde det nya året med bästisen. Det var några br aförsta veckor. Men sen tillbaka till skolan så började det direkt med problem. Jag sa att jag inte ville flytta till gröna och det var nog då allt problem med den här tjejen i klassen började. Men allting från första året egentligen låg i grund till det hela. Redan första veckan in på vårterminen brakade helvetet löst. Alla började snacka skit om varandra och en liten händelse blåste upp till en storm. Jag och min bästis blev lite utstötta på grund av  att dne här tjejen inte kan hålla sin fula trut stängd. Alla lyssnade bara på hennes version av historian. Ingen ville lägga tid på att höra våran. Det värsta ifrån det här och som även är det starkaste minnet är hur jag sitter och gråter i ett hörn och de andra i klassen ger inte mig ens en blick. De iggar mig totalt. Vilken hjärtlös person kan göra något sådant?! Aja, det blev bättre. Men om ni nu har läst innan vet ni kanske att jag inte alls snackar med den här tjejen som jag blev ovän med. Om jag säger att jag älskar min klass så räknar jag inte med henne. Mitt liv har gått i vågor under detta året. Jag tror jag har varit lite smått deprimerad redan en gång under detta året. Detta beror på att jag då har förlorat en nära vän och att mitt "ex" aldrig kan bestämma sig hur han vill ha det. På kvällarna har jag ingen speciell som jag pratar med längre och jag vet att den här tjejen snackar skit om mig med andra. Kanske också med folk som går på skolan. Vilket inte känns särskilt trygt. Saker som hon har sagt har även kommit ut på Facebook. Det kanske aldrig är någon som kommer på att det är mig personen skrivit om. Men jag vet det själv. Men allting är ändå hyfsat bra i klassen förutom att det känns som om den här tjejen förstör för hela klassen. Jag vet att folk snackar skit och de gör det på ett så fult sätt också. Detta pågår faktiskt just nu. Jag har också insett att jag verkligen är kär i min "crush" och jag  vet verkligen inte ad jag ska göra. För jag mår dåligt av att inte kunna vara med honom. 


Japp, det är hur mitt liv sett ut detta året och vad jag går igenom just nu. Hoppas ni inte har blivit allt för uttråkade.

Av quietoutloud - 19 mars 2014 01:35

Skolans brandlarm utlöste mitt i natten kl. 1. Jag vaknade och trodde det var något larn på mobilen eller något och letade på skrivbordet. Men sen insåg jag att det var brandlarmet och släpade mig själv upp ur sängen. Ut i kylan och behöva stå där och se på honom. Att han inte är perfekt. Men att jag ändå vill ha han så jävla mycket! Sen sjöng han, jag älskar verkligen det! Så gullig!

Ovido - Quiz & Flashcards