Alla inlägg under mars 2014

him

Av quietoutloud - 17 mars 2014 22:27

 

 

 

 

Av quietoutloud - 17 mars 2014 21:08

Japp, jag tror jag gör det. Han är den där kärlekslåten jag kan spela på repeat hela dagen.

Av quietoutloud - 17 mars 2014 20:29

Hans ögon är så underbara. Seriöst! Jag höll på att smälta där.

Jag vet inte vad det är med honom men han gör så med mig. Jag blir sprallig och mitt hjärta skippar ett slag. 

Men nu var det hans ögon som jag har tänkt på ända sedan vi satt på tåget i morse och nu såg jag dem så där lite snabbt. Men det behövdes inte mer för att jag skulle behöva gå upp hit och skriva av mig. 


Hans

- ögon

- röst

- lukt


Vänta, vänta! Varför gör jag en lista. Jag menar ändå hans allt!

Av quietoutloud - 17 mars 2014 17:52

Det känns som om Trelleborg har fastnat i mitt huvud sedan i frdags. Varje gång jag ser en skylt där det står Trelleborg eller om någon säger Trelleborg, tänker jag bara på att jag vill åka dit och träffa denna personen. Jag har förstås gjort detta rätt länge men det blir inte bättre. Det blir extremare. Detta är katastrof säger jag bara.

Av quietoutloud - 17 mars 2014 10:31

Kan ens tal och dialekt göra en mer attraktiv för någon annan? Vissa säger ju att de faller lättare för någon som är bra med ord. Kan det stämma att talet spelar in? Jag har en känsla av att det gör det. 


Jag bor i Skåne och pratar skånska och när jag hör skånska känns det väl som hemma. Det är kanske därför jag dras till folk som pratar skånska. Jag blir faktiskt väldigt glad av att höra skånskan. Speciellt den där riktigt breda skånskan och jag får omringas av den hela tiden. 

Av quietoutloud - 17 mars 2014 08:39

Sista veckan innan praktiken! Japp, nästa vecka går jag ut på min första praktik som är 3 veckor. Vilket betyder ingen riktig skola på 4 veckor. Eftersom praktiken flätas ihop med påsklovet. 

Spännande!

Av quietoutloud - 17 mars 2014 08:33

Min helg har gått åt til att sova typ. Men sanningen är att jag fortfarande är trött. 

Var på vårdcentralen för en timme sen. Sommnade nästan på britsen medans vi väntade på sköterskan. Haha! 

Vill ha längre helg! 

 

Men ävens fast jag bara har slappat har det varit en bra helg. Såg Grease musikalen i fredags, firade mig på lördagen och gick på skattjackt igår. Faktiskt riktigt kul.

Av quietoutloud - 14 mars 2014 14:28

Ska snart åka hem efter en hel vecka på skolan. Har varit en awesome vecka för min del. Hoppas det håller i sig. 


I måndags var det promenad och filmmys. I tisdags var det föräldrarmöte som faktiskt gick bra. I onsdags var jag med bästisen. I torsdags var det promenad i skogen och sen som avslutning en skräckis. Även fast det låter som lite lagom har det hänt så mycket denna veckan. Jag har haft fult upp. Vilket faktiskt känns bra. För då har jag inte tid för att deppa och jag pallar inte med det stadiet igen. 


Men nu är det helg och det ska bli en bra en.

Ovido - Quiz & Flashcards